DigiRecord.nl (online dossiers)

Voortgang:

100%

DigiRecord.nl, het online dossiersysteem, is één van PM’s eerste browser based producten. De overgang naar Microsoft Azure betekent dat we de performance enorm hebben verbeterd. Ook zijn de functionaliteiten uitgebreid en is er een koppeling met de crm-oplossing.

De vraag naar goed beveiligde online dossiers is met de komst van de AVG sterk  toegenomen. DigiRecord.nl houdt rekening met alle eisen en wensen van de AVG. Naast de betere beveiligingstechniek zijn de mogelijkheden van scannen en filen uitgebreid, alsmede van de werkstromen en signaleringen.

Te gebruiken in iedere taal en tijdzone.

  • 18 juni 2019:

    Op deze datum is DigiRecord.nl live gegaan en gepresenteerd op de Expo Accountancy beurs. De eerste gebruikers zijn gemigreerd. Tevens is op deze datum de nieuwe website gelanceerd. Tevens zijn werkstroom- en dossiersjablonen plus de handleiding afgerond.

  • 4 februari 2019:

    Vandaag wordt de nieuwe versie van DigiRecord.nl intern opgeleverd. Deze wordt uitvoerig getest en na interne goedkeuring gepubliceerd.

  • 23 november 2018:
    Verzoek tot aanleveren document

    De nieuwe versie van DigiRecord.nl is nu voorzien van de mogelijkheid tot uitvragen/doen van een aanleververzoek van een document/bestand vanuit de gewenste dossierlocatie via de e-mailaccount van de gebruiker. Een nieuwe feature die beschikbaar komt in het totaal vernieuwde DigiRecord.nl.

  • 15 november 2018:
    Verzoek tot aanleveren document

    Nieuwe versie DigiRecord.nl is (uiteraard) voorzien van multi-upload van documenten/bestanden. Eén van de vele verbeteringen die doorgevoerd worden. Nieuwe feature is de notitie die opgenomen kan worden bij het bestand/de bestanden die toegevoegd worden aan een dossier.

  • 1 november 2018:
    Werkstromen en taken

    Vandaag tonen wij met trots de volledig vernieuwde werkstroom- en taakoverzichten, welke in de dossiermodule van PM-Online zijn opgenomen. 
    Op alle devices, maar zeker ook op je mobiel, zie je direct welke taken er openstaan. Je klikt op één van de taken en ziet gelijk welke stap van de werkstroom moet worden afgehandeld. Door kleurstellingen en het gebruik van iconen zijn de statussen gemakkelijk te herkennen. Zo is het navigeren veel eenvoudiger geworden.

    DigiRecord   Werkstromen Overzicht   V 2.0
    DigiRecord   Taken   Overzicht En Afhandeling 2 Cards   V 2.0

     

  • 8 oktober 2018:
    User experience wordt getest

    DigiRecord.nl is opnieuw gebouwd en hiermee is de basis gelegd voor de volgende modules. De user experience wordt nu getest om ervoor te zorgen dat elke gebruiker het gemak van deze omgeving volledig en gemakkelijk kan benutten.

  • 23 juli 2018:
    Gestart aan de nieuwe Interface

    DigiRecord.nl zal er anders uitzien, hieraan wordt op dit moment hard gewerkt. Zo wordt elk scherm dat op te roepen is binnen de applicatie apart ontworpen. Zo wordt het gebruiksgemak van het verwerken van gegevens voor klanten verhoogd. Tevens is DigiRecord.nl op meerdere apparaten overzichtelijk in het gebruik doordat de applicatie zich aanpast aan de resolutie van het scherm (responsive).

  • 1 juli 2018:
    Meertaligheid succesvol toegepast
    DigiRecord.nl is nu in twee talen beschikbaar, dit zijn Nederlands en Engels. Dit is zeker een voordeel voor onze buitenlandse relaties en ook voor onze nationale relaties met internationale klanten.
  • 20 juni 2018:
    Businessrules succesvol afgerond

    Door middel van businessrules wordt duidelijk gemaakt welke regels gelden per relatie en welke regels gelden voor de indeling die deze relaties intern toepassen. Hierdoor kan de gebruiker gegarandeerd met de reeds geïmplementeerde regels voor de medewerkers doorwerken.

  • 15 juni 2018:
    Domein verbetering

    Hierin is de huidige gebruikswijze van DigiRecord.nl herschreven en gemakkelijker gemaakt voor de eindgebruiker. Voor de relaties wordt hierdoor het gebruik van dit online dossier overzichtelijker en sneller. Zo kunnen er in de nieuwe DigiRecord.nl bijvoorbeeld meerdere documenten tegelijkertijd geüpload worden.

  • 2 juni 2018:
    Authenticatie platform succesvol geïmplementeerd
    Vanaf dit moment is het mogelijk om door middel van Multifactor authenticatie in te loggen. Onze relaties hebben hierin ook de vrije keus in het al dan niet activeren van deze authenticatie.

Deze versie van de Roadmap kan in de loop van de tijd nog wijzigen.
Gebruikte schermafbeeldingen zijn ter illustratie en niet definitief.

We streven naar een maandelijkse update zodat u goed geïnformeerd blijft over de voortgang en de laatste stand van zaken.

Pro Management Software | Lijstersingel 15 | 2902 JD | Capelle aan den IJssel | Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

Powered by